Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Bez žurbe

Mlada Zagorka prodaje jaja na placu. Ostali prodaju jaje po 2 kn, ali ona po 10. Vrijeme prolazi, a ona nije prodala nijedno.
Njeni joj govore:
"Daj mala spusti cijenu ne buš nikad prodala!", a ona njima:
"Bum počakala, nikam mi se ne žuri". Vrijeme se natmurilo kao da će kiša, njeni joj opet govore:
"Daj spusti malo ...", a ona njima opet:
"Bum počakala, nikam mi se ne žuri". Svi su već digli ruke od nje, kad predvečer prilazi joj jedan gospodin i reče joj:
"Treba mi 200 jaja ne pitam koliko koštaju, ali trebala bi da mi pomogneš da odnesem u svoj stan", a ona njemu odgovara:
"Nema problema, nikam mi se ne žuri". Unesoše oni jaja u stan, kad je gospodin upita:
"Bili sačekala da spremim neko jelo pa da zajedno jedemo, sigurno si gladna?", a ona njemu uobičajeno:
"Bum počakala, nikam mi se ne žuri". Pojeli su, kad opet će gospodin:
"Bi li sačekala da nam kavicu skuham?", ona opet njemu :
"Pak se nigde ne žurim". Popili su oni kavu, kad će gospodin opet:
"Bi li sa mnom u spavaću sobu imam ti nešto lijepo pokazati, si u žurbi?", a ona njemu po tko zna koji put:
"Pak se nigde ne žurim". Obavili oni to... kad se Zagorka krene slatko smijati i veli:
"Kaj buju se moji sutra na placu pojeli od muke, kada im bum pričala ... em sam prodala sva jaja po cijeni koju sam tražila, jela, pila i tri puta se 'kresnula'".
Gospodin brže - bolje da je ispravi veli:
"Samo jednom ...", a ona opet ono njeno: "Bum počakala, pa mi se nikam ne žuri!!!!".

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA