Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Lovačke priče

Lovačko društvo ima proslavu i nakon par rundi počnu lovačke priče.
- Idem vam ja šumom i čujem kako nešto šuška u grmu.....zec.....opalim i gotov je, pokupim ti ja tih 10 zečeva i sa svih 20 uputim prema autu.....jedva sam strpao tih 30 zečeva u bunker i sa svih 40 uputim se kući, ali po putu me zaustavi policija i traži da otvorim bunker....policajac se iznenadi i upita:
- Pa pobogu odkud vam tih 50 zečeva?
- Svih 60 sam ulovio legalno, evo vam dozvola za lov.
- Sve je u redu ali uloviti 70 zečeva.....svaka čast.....nakon svih peripetija stigao sam sa tih 80 zečeva kući, provjerim da li je svih 90 tu i pozvonim, otvori žena i samo što ne padne u nesvjest.
- Pa gdje si ulovio tih 99 zečeva?????................prekine njegovu priču jedan kolega:
- Pa što nisi zaokružio na 100?
- Ma molim te na što ti ja ličim.....da lažem radi jednog zeca??????

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA