Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Zavrzlama

Muž se iznenada vraća kući. Čim je ušao u kuću, počinje vikati na ženu:
- Znam da je ovdje neki muškarac! Gdje je! Govori!
Ona šuti, on otvara sve ormare, pretražuje sve sobe, gleda u svaki kutak stana. Ništa!
Pogleda kroz prozor, kad ono neki tip uskače u auto i sprema se da ode.
- Aha! Ti si taj! - i otrči u kuhinju, uzima frižder, onako bijesan i pun snage i baca ga ravno na taj automobil.
Vrata raja. Odjednom neko zvoni. Sveti Petar otvara vrata, kad ono neki mladić sav krvav, kaže:
- Nemam pojma šta se desilo. Sjedio sam u svom autu, kad ono. Pogodi me frižder ravno u glavu - i pusti ga sveti Petar u Raj.
Ne prođe dugo, opet neko zvoni. Otvori svetac vrata, opet neki čovjek, govori:
- Eto, pojela me ljubomora. U bijesu sam bacio neki frižder kroz prozor i srce nije izdržalo.
- Ajde uđi, sine, ali brže, još neko čeka. Izvoli? - obraća se sveti Petar trećem.
- Šta da kažem, ja bio u frižderu, kad je drmnuo taj jak zemljotres!

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA