Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Poslovna psihologija

Čovjek u letećem balonu shvati da se izgubio. Spustio se na manju visinu i ugledao ispod sebe ženu. Spustio se još malo niže i viknuo:
"Oprostite, možete li mi pomoći? Obećao sam prijatelju da ćemo se naći prije sat vremena, ali pojma nemam gdje se nalazim."
Žena odozdola odgovara: "Nalazite se u letećem balonu koji lebdi na oko 10 metara iznad zemlje, negdje između 40 i 42 stupnja sjeverne geografske širine i između 59 i 60 stupnjeva zapadne geografske dužine."
"Vi ste sigurno inžinjer", rekao je čovjek iz balona.
"Jesam," odgovorila je žena. "Kako ste pogodili?"
"Pa," odgovori čovjek, "sve što ste rekli je tehnički korektno, ali pojma nemam što da uradim s tim vašim informacijama. Činjenica je da sam i dalje izgubljen. Iskreno, za sada mi niste bili od neke pomoći"
Žena odgovori: "Vi ste sigurno neki menadžer."
"Jesam," odgovori čovjek iz balona, "ali kako ste pogodili?"
"Pa," reče žena, "ne znate gdje ste ni gdje idete. Uzdigli ste se na trenutni nivo zahvaljujući velikoj količini toplih plinova. Dali ste obećanja koja pojma nemate kako ćete ispuniti, očekujete od ljudi ispod sebe da riješe vaše probleme. Činjenica je da ste trenutno na istoj poziciji na kojoj ste bili i prije našeg susreta, ali nekako ispada da sam sada ja kriva za to!"

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA