Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Krađa

Na sudu.
Sudija: Optuženi, da li ste ikad bili kažnjavani?
Optuženi: Jesam gospodine sudija, tuko sam glavom o zid.
Sudija: Pa to i nije neki prekršaj.
Optuženi: Jest vala, nije bila moja glava.
Sudija: Dobro, danas ste ovdje zbog krađe. Vi ste dana 26. jula ove godine u autobusu izvršili pljačku, tako što ste stavili ruku u zadnji džep pantalona tužitelja, izvukli novčanik, izvadili novac i zatim neprimjetno vratili u džep. Optuženi, da li ste vi izvršili pljačku ovako kao što sam ja rekao?
Optuženi: Pa nisam ali nije loša ni ta vaša tehnika!
Sudija: Pitaću vas još jedanput. Da li ste ukrali iz džepa novčanik?
Optuženi: Pa jesam druže sudija, zbunio sam se, imam iste takve pantalone.

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA