Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Sreća da nije moj

Vidim iz kancelarije kroz prozor, nulu od policajca tamo nešto piše parkirnu kaznu. Priđem mu i kažem:
- Daj prijatelju nemoj se zafrkavat, što to pišeš? On kao da ne čuje, piše dalje. Ja se zaderem:
- Nacistu jedan papirnati! Inkasantu! On se počne smješkat, pisati drugi listić. Ja čisto poludim:
- Ti nisi ništa drugo nego brdo govana, budalo debilna, drugo i ne znaš mater ti j...... A on mrtav hladan dalje piše. Kad završi sa drugim, počinje pisati treći listć. Tako je to trajalo dvadesetak minuta. Više sam ga vrijeđao, više je bilo listića na brisačima! Baš me briga, i tako to nije bio moj auto!

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA