Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Samo je jedna mama

Balkanska majka (BM): Alo?
Kćer (K): Zdravo mama. Možeš li mi večeras pričuvati djecu?
BM: Izlaziš?
K: Da.
BM: S kim?
K: S prijateljem.
BM: Ne znam zašto si napustila muža. On je tako dobar čovjek.
K: Nisam, on je mene napustio.
BM: Pustila si ga da ode, a sad izlaziš s bilo kim.
K: Ne izlazim s bilo kim. Mogu li dovesti djecu?
BM: Ni sa kim te neću pustiti da izađeš, osim s ocem tvoje djece.
K: Samo želim znati mogu li dovesti djecu da budu noćas kod vas?
BM: Ostat ćeš noćas s njim? Šta će tvoj muž reći ako vas zatekne?
K: Moj BIVŠI muž. Ne vjerujem da bi mu to smetalo, vjerojatno nikad nije spavao sam.
BM: Znači, spavat ćeš kod tog gubitnika?
K: Nije on gubitnik.
BM: Čovjek koji izlazi s razvedenom ženom koja još ima i djecu je gubitnik i parazit.
K: Neću se raspravljati. Da dovedem djecu ili ne?
BM: Jadna djeca s takvom majkom.
K: Kakvom?
BM: Prevrtljivom. Nije ni čudo što te muž ostavio.
K: DOSTA!
BM: Ne viči na mene. Sigurno tako vičeš i na tog gubitnika!
K: A sada brineš i o svom gubitniku?
BM: Vidi, vidi, sad priznaješ da je gubitnik. Odmah sam ga pročitala.
K: Doviđenja, majko.
BM: Šta? Ne spuštaj mi slušalicu. Kad ih dovodiš?
K: Ne dovodim ih. Ne izlazim!
BM: Ali, ako nikada ne izlaziš, kako misliš upoznati nekoga?!

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA