Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Igra

Jednog je dana moja mama otišla van i ostavila tatu da se brine o meni. Imala sam 2 do 2.5 godine. Netko mi je jednom poklonio set za čaj i jako sam se voljela s njim igrati. To mi je bila omiljena igračka. Tata je sjedio u dnevnoj sobi i prelistavao dnevne novine. Ponudila sam tati da ga poslužim 'čajem' iz mog seta. Tata je pio vodu umjesto čaja, uz mnogo pohvala. Nakon nekoliko posluženih 'čajeva' i pohvala stigla je i mama. Moj dobri tata je zahtjevao od mame da ostane u dnevnoj sobi i vidi kako smo se nas dvoje lijepo zabavljali. Mama je sačekala da donesem još jedan 'čaj', da ga tata polako ispije i nahvali. Tada je rekla (onako kako to samo mame umiju):
'Pretpostavljam da znaš da je jedino mjesto odakle ona može uzeti vodu – WC školjka?! :D

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA