Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

On i ona

On: Ljubavi, dolazim da te vidim, ne zanima me ni koliko košta gorivo ni ništa drugo, dolazim da te vidim.
Ona: Aw dušo, spremna sam, čekam te.
On: Volim te, ne mogu dočekati da te vidim, evo pripremam se da krenem.
Ona: Ok samo požuri, i dobila sam, samo da znaš i puno mi ide dole.
On: Upravo mi se sjebao akumulator u autu, ne mogu doći.
Ona: Reci jaranu da te dovuče.
On: Njega su upucali sinoć ispred diska.
Ona: Aaaaaaj nisam dobila, nego mi samo gaćice bile malo crvene, sorry.
On: Evo jaran viče da se oporavio, dovuče me on ipak.
Ona: Uh, sad sam ipak dobila i jako me boli.
On: Evo i njega upucaše. XD

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA