Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Karamele

Srela Milena nakon dugo vremena svoju školsku prijateljicu Maricu. Marica super sređena, bundica, štiklice, kratka uska suknjica, super frizura. Milena sva ushićena:
"Marice, ti mora da si završila neki unosan fakultet kad si tako dobrostojeća?"
"Ma kakvi moja Milenice, ja sam jedva završila srednju."
"Pa kako si možeš priuštiti tako lijepe i skupe stvari?"
"Ja sam ti eskort dama."
"Eskort dama?", čudi se Milena.
"Ma Milenice ja ti pravim noću društvo direktorima, a oni mi za uzvrat kupuju ovakve fine stvarčice i još mi plate."
Ode Milena kući sva ljutita i zaključa se u svoju ćeliju. Pred večer netko joj zakuca na vrata. Milena će ljutito:
"Tko je?"
"Ja sam susjed Tonči, otvori donio sam ti karamele" Milena će njemu:
"J... se ti i tvoje karamele."

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA