Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Profil

Ime i prezime:
Fahira Hadžimultietnička.
Mjesto rođenja:
Inkubator.
Znak u horoskopu:
Ovca.
Koji automobil vozite:
Moj muž vozi, a ja guram da upali.
Idete li na fitnes:
Što bi mi išli, kad ni on kod nas ne dolazi na sijelo.
Piće:
Sevenhop.
Najdraža zemlja:
Vijeće Evrope.
Postoji li osoba koja vas fascinira:
Moj muž - 20 godina mu govorim da ne piša po dasci od šolje, ali džaba, vazda čistim iza njega.
Broj cipela koje nosite:
Jedne u tri godine.
Ko brine o vašem imidžu:
Amidža, ali otkako mi je amidža iz Amerike presto slati pare, niko.
Na šta najviše trošite novac:
Na toalet papir - mjesečno proguramo kroz guzicu 1000 maraka i sve stane u tri paketa toalet papira.
Koji posao volite:
Kako ću ga volit kad ga nemam.
Da niste to što jeste, šta biste bili:
Neudata.
Imate li kućnog ljubimca:
Vanish - čini čuda kod svakog pranja.
Šta najprije primjećujete kod osoba suprotnog spola:
Kliješta, to jest jesu li ga poslali iz Elektre da nam isključi struju.
Koji je vaš životni moto:
Sama pala - sama se ubila.
Vaš najbolji prijatelj je:
Ima nekoliko godina to je moj muž. Sve se više ponaša prema meni samo kao prijatelj.
Na što / na koga ste slabi:
Na svekrvu. Odma' mi pozli od nje.
Gdje ljetujete:
Ima desetak godina vazda polupansion ispred televizora.....

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA