Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Ekskurzija

Otišao razred na ekskurziju u drugi grad i kada je pala noć mali Ivica plače u svojoj sobi.
Dolazi učiteljica i pita:
- Što je Ivice, zašto plačeš?
Ivica:
- Ja sam naučio spavati s mamom u krevetu.
Učiteljica:
- Pa hajde dobro, možeš doći spavati kod mene.
Nakon nekog vremena Ivica opet počne plakati.
- Što je sada Ivice,  pita učiteljica?
Ivica:
- Moja mama ugasi svjetlo u sobi kada spavamo.
Učiteljica:
- Dobro, ugasit ću svjetlo.
Ali Ivica opet plače...
Što li je sada Ivice, pita učiteljica?
Ivica:
- Ja sam naučio mami držati prst u pupku da lakše zaspim.
Sada već ljuta učiteljica s negodovanjem pristane ne bi li Ivica napokon zaspao ali s čuđenjem upita:
- Ivice, ali to nije moj pupak.
Ivica:
- Nije ni moj prst. :)

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA