Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Bicikl

Krenuo Mujo posuditi bicikl od Hase. Tako hodajući razmišlja on kako će pitati Hasu za biciklu, pa razmišlja:
"Ja ću njemu reći da ću samo trknuti do grada, a Haso će meni odgovoriti da ću se negdje napiti uz put, pa će mi ga netko ukrasti. Ja ću na to reći da neću, jer ne pijem ima mjesec dana. On će meni onda reći da ću ga izgubiti negdje, a ja ću njemu "ma neću bolan, imam lanac pa ću ga vezati ..." I tako on razmišljajući stigne do Hase i pozvoni na vrata. Haso otvori vrata, a Mujo i ne pitajući za bicikl kaže Hasi:
- "Znaš šta stari ... J.... i tebe i tvoj bicikl !!"

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA