Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Brige

Leti roda i odjednom spazi puža kako nervozno puže amo-tamo. Sleti do njega pa ga upita:
- Što je pužu, što si tako zabrinut?
- Bogat sam pa me strah da me ne ulovi policija.
- Kako misliš bogat - začuđeno će roda.
- Pa gle, ja imam kuću, žena ima kuću i mali ima kuću.
- Joj, onda se i ja bojim da ne bi i mene uhvatili - kaže roda.
- Pa zašto bi tebe uhvatili?
- Pa ja živim na visokoj nozi, muž živi na visokoj nozi i mali živi na visokoj nozi - odgovori roda.
Dođe medo i kaže:
- Onda sam i ja u gabuli, jer ja imam bundu, žena ima bundu i mali ima bundu.
Na to dođe čimpanza i kaže:
- Evo ja se odmah idem prijaviti neka me uhite!
Trči tako čimpanza i na pola puta stane te se zapita:
- Pa kamo ja to idem, pa nemaju me zbog čega uhititi. Ja imam golu guzicu, žena ima golu guzicu i mali ima golu guzicu.

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA