Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Budućnost

Otišao Obama kod nekog poznatog proroka:
"Kaži mi, koliko ću dugo ja biti predsjednik?"
Ovaj pogleda u karte ... pa kaže:
"Ovdje vidim da ćete i kroz 4 godine ponovno biti izabrani!"
"Lijepo, lijepo ... A hoće li biti mira u svijetu dok sam ja predsjednik?"
Ovaj opet pogleda u karte:
"Nažalost, ne! Vidim da će za 5 godina izbiti rat između Rusije i Amerike!"
"Hm ... a tko će pobijediti?"
"Eee to vam već ne smijem odgovoriti!"
Vidi Obama da s ovim likom mora lukavo, pa upita:
"Dobro, a reci mi barem hoće li se nakon toga proizvoditi COCA-COLA?"
"Hoće, naravno?"
"Aha. A koliko će koštati?"
A ovaj pogleda opet u karte pa odgovori:
"Dvanaest rubalja."

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA