Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Izvanzemaljac

Sjede Mujo i Haso u dvorištu Mujine kolibe na planini i rakijaju lagano cijelo jutro.
Negdje iza ručka spusti se NLO na obližnju livadu, iz njega izađe izvanzemaljac i ravno u dvorište:
- Dobar dan, ja sam Pluton! Mujo ga pogleda ispod oka i reče Hasi:
- Haso bolan, de sipaj i Plutonu jednu... Suknu njih trojica po rakiju, kad će izvanzemaljac opet:
- Dobar dan, ja sam Pluton! Mujo slegne ramenima:
- Haso bolan, de sipaj Plutonu još jednu... Suknu opet svi po rakiju, a izvanzemaljac već nervozan
što ga ne prepoznaju, pa ispali:
- Ljudi moji, ja sam izvanzemaljac! Mujo sukne još jednu rakiju i dobaci Hasi:
- Haso, bolan, nemoj više sipat Plutonu ...

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA