Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Posudica

Oženio starček mladu ženu. Prolazi vrijeme, ona nikako da zatrudni. Ode starac kod doktora da ga pita za savjet.
- Evo vam specijalna posudica, u njoj mi sutra donesite vaš uzorak, pa ćemo vidjeti gdje je problem. Sutradan dolazi starček, a posudica prazna!
- Zbog čega ste donijeli praznu posudicu, upita doktor?
- Doktore, sve sam pokušao, ali ne ide. Prvo sam pokušavao sam, zatim sam zvao ženu da i ona proba, ali ne ide. Mučili smo se sat vremena. Onda žena pozove susjedu. I ona je cimala i vukla na razne načine, onda je pokušala zajedno s mojom ženom, ali ništa. Zatim susjeda pozove svog muža. On je mlad i vrlo jak čovjek. Trudio se i on, i lijevom i desnom rukom, sav se preznojio, ali nikako ne ide! Poklopac je vjerojatno zaglavljen, imate li drugu posudicu?

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA