Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Dolazak

Nazove jedna žena svoju prijateljicu i upita je kako je.
- Grozno! - odgovara prijateljica - glava mi puca od bolova, a od trganja u leđima jedva se mičem. Cijela mi je kuća naopako, a djeca me tjeraju u očaj...
- Daj me poslušaj, draga - reče prva - legni u krevet. Ja ću sad doći do tebe, skuhati ručak, pospremiti stan i pobrinuti se za djecu dok tebi ne bude bolje. Nego, reci mi, kako je Vlado?
- Vlado? - zapita jadna žena.
- Pa da! Tvoj muž.
- Ali moj muž se ne zove Vlado!
Žena koja je nazvala uzdahne i prostenje:
- Bože, sigurno sam nazvala krivi broj...
- Dakle, nećete doći? - rastuži se druga.

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA