Vicevi - Besplatna Zabava - Humor - Smiješni Video - Smiješne Slike - Animacije - SMS poruke

Šetnja

Išle matematičarka i logičarka u šetnju. Vide one da ih neki tip prati.
Logičarka:
- Sigurno će nas silovati.
Matematičarka:
- Ako ovako nastavimo, stići će nas za 15 minuta. Što da radimo?
Logičarka:
- Pa logično, razdvojimo se.
Matematičarka je stigla kući prije logičarke i strašno se brinula kad, eto, zvoni mobitel.
Logičarka:
'Znaš što je bilo? Nastavio me slijediti. Ja sam potrčala pa je i on potrčao. Stigao me. Digla sam haljinu. On je spustio hlače.'
Matematičarka:
'I... Što je onda bilo?'
Logičarka:
'Pa logično, žene s podignutim haljinama trče brže nego muškarci sa spuštenim hlačama'.

Labels

Animacije (9) Smijesne-Slike (69) SMS-poruke (68) TV serije (878) Vicevi (2907) Video (69) Zabava (3)

STATISTIKA